Kostka brukowa
Wychodzę z założenia, że każda firma, która ma w nazwie produkty jakie oferuje znacznie oszczędza na reklamie. Jeżeli przykładowo firma nosi nazwę w stylu „kostka brukowa producent” to zdecydowanie wydaje mi się, że nie musi ona już tego, że produkuje kostkę brukową ujmować w reklamie. Tym samym oszczędza słowa w gazecie czy w radio. A jeżeli oszczędza słowa to oszczędza również pieniądze. Jest to więc idealne rozwiązanie. Poza tym wydaje mi się, że każdy producent kostki brukowej powinien zastanowić się nad jak najbardziej chwytliwą nazwą. Moim zdaniem jednak zdecydowanie nazwa firmy powinna mieć w sobie to coś. Jeżeli nie ma to przecież sprzedaż nie będzie tak wielka. Ludzie nie będą zainteresowani daną firmą a tym samym sprzedaż znacznie spadnie. Oczywiście wiem, że kostka brukowa zdecydowanie nie jest łatwym do reklamowania produktem wydaje mi się jednak, że każdy kto jest w miarę kreatywny lub ma w miarę kreatywnych pracowników będzie w stanie sobie poradzić z reklamą swojej firmy.
Myślę, że popularność materiału o nazwie kostka brukowa zdecydowanie słabnie. Uważam, że nie jest to, to samo co było kiedyś. Moim zdaniem zdecydowanie kiedyś okazywało się, że znacznie więcej osób było zainteresowanych tym właśnie produktem. Na dzień dzisiejszy niejeden producent kostki brukowej poniósł niemałe straty. Wiem oczywiście, że w większości jest to spowodowane kryzysem. Nikt jednak nie wie jaka tak naprawdę ukształtuje się sytuacje kiedy ten kryzys już minie. Zdecydowanie wydaje mi się, że nie wróci ona do postaci sprzed kryzysu. Myślę, że kryzys zdecydowanie odciśnie na naszym kraju swoje piętno. Nic więc dziwnego, że właściciele firmy o nazwie kostka brukowa producent zdecydowali się jednak na to, aby zmniejszyć nieco swoją produkcję. Moim zdaniem było to z ich strony jak najbardziej prawidłowe posunięcie. Zdecydowanie wydaje mi się, że nie będą oni na tym stratni. A wręcz przeciwnie. Wychodzę z założenia, że takie posunięcie było z ich strony bardzo rozsądne. Nic przecież nie tracą a mogą tylko i wyłącznie zyskać.